History Marketing Summit 2018, 6 sep

HMS18 äger rum 6 sep på Nalen. Årets höjdpunkt för marknadsförare och företagsledare som vill lära mer om att aktivt använda företagets egna berättelse för att stärka varumärket och växa verksamheten. Lär från Investor, Absolut, Pixar Animation Studios, BMW, Clas Ohlson, Astrid Lindgren AB och många fler.

Anmäl dig här

I väntan på HMS18, missa inte filmerna från HMS16 (med bl a Benetton, H&M, Ericsson, Volvo, Coca-Cola, Bonniers och Rothschild) och HMS17 (med bl a Swarovski, Levi’s, ICA, Alecta, Svenskt Tenn, Ersta och Systembolaget).

Redan bekräftade talare för HMS18:

Anna Malmhake
Vd, The Absolut Company

Jacob Wallenberg
Ordförande, Investor

Ralph Huber,
Corporate and Governmental Affairs

Head of BMW Museum and BMW Group Classic Communications
BMW Group

Christine Freeman,
Senior Historian, Pixar Animation Studios

Malin Billing
Astrid Lindgren AB

Dawn Sinclair
Archivist, HarperCollins UK

Niklas Carlsson
kommunikationschef
Clas Ohlson

..och fler talare tillkommer!

Moderator:

Anders Sjöman,
kommunikationschef
Centrum för Näringslivshistoria

Anmäl dig till HMS18

  • Tid: 6 september 2018 kl 09-17 (lunch och mingelmiddag efter konferensen ingår)
  • Plats: Nalen (Regeringsgatan 74, Stockholm.)
  • Kostnad: 3 900 kr. (Är ditt företag medlem hos Centrum för Näringslivshistoria? Mejla oss för att få ditt medlemspris om 950 kr.)

Boka innan fre 22 juni för att få boka-tidigt-priset 1 900 kr!

Anmäl dig här:

Dela med dig av dina tankar