History marketing på Varu­märkes­dagen 2019

Centrum för Näringslivshistorias kommunikationschef Anders Sjöman leder paneldiskussion om history marketing på Varumärkesdagen den 24 januari 2019.

Varumärkesdagen 2019 den 24 januari i Stockholm får du lyssna till företag som bedriver sitt varumärkesarbete med en ständig blick på den övergripande affären. Centrum för Näringslivshistoria finns självklart med på programmet, vår kommunikationschef Anders Sjöman leder en panel med representanter från företag med lång historia som berättar om hur de jobbar med denna kopplat till sina respektive varumärken.

Bland paneldeltagare finns bland andra Niklas Carlsson, kommunikationschef, Clas Ohlson och Lovisa Kragerud, arkivarie & Chief Storyteller, The Absolut Company.

// Vad är History Marketing? //

Varumärkesdagen är Nordens största mötesplats för dig som arbetar med varumärken. Sedan 1993 arrangeras Varumärkesdagen som en årlig seminariedag i Stockholm. På Varumärkesdagen får du insikter och kunskaper, lär av andra företag och ges möjlighet att nätverka med andra aktörer. Intressanta presentationer varvas med spännande paneldiskussioner och djuplodad analys. Talarna kommer från såväl industri och näringsliv som patentombud och myndigheter.

Läs mer och boka upp dig på Varumärkesdagen här

Dela med dig av dina tankar